woensdag 25 april 2012

En wat heeft Lies de laatste dagen zoal uitgespookt?
Sinds enkele dagen ben ik bezig om een koe in stof te maken. Mijn oudste dochter is een verwoed verzamelaar van koeien en dus dacht ik....waarom maak ik er geen voor haar.
Mijn zus had nog een mooie beschrijving liggen en vol goede moed zijn we begonnen.





Stoffen zoeken, patronen overnemen, uitknippen en het naaien kan beginnen. Ik besloot het met de hand te naaien, zo kan ik rustig in de zetel zitten samen met mijn lieve kater Cesar.
De kop, het lijf en drie poten staan nu in elkaar. Morgen nog een poot naaien en dan wachten op een lange naald om de ledematen eraan te zetten.



Na het lijfje begin ik aan de kleedjes en de afwerking van de kop. Ze krijgt nog neusgaten, een mond en een pruik.
Ben benieuwd dat mijn dochter er blij mee gaat zijn.

WORDT VERVOLGD.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten