vrijdag 27 april 2012

Gisteren heb ik de ganse dan bezig geweest om Bella, de koe aan haar poten te helpen. Het naaien viel goed mee, maar het vullen was wat minder. Amaai, daar ging veel vulling in! Zo ben ik ook tot de ontdekking gekomen dat haar lijfje niet genoeg gevuld was. Dus die heeft ook wat meer vorm gekregen.


Tegen dat mijn oudste dochter met de tagliatelle met gerookte zalm aan kwam, waren de pootjes alle vier van de juiste vorm voorzien en het naadje gesloten.
Lies was weer gelukkig met haar gevulde dag. En nu even het resultaat tonen.


Het stofje voor haar kleedje ligt klaar.
Na het eten en het natafelen met de 2 lieve meiden ben ik maar aan het kleedje begonnen, maar....
Ik moet de patronen wat vergroten en na ijverig knip-werk.....het trekt op niets.

Na veel zuchten en foeteren en verknippen ben ik tot het besluit gekomen om maar iets te haken en te breien voor ons Bella. Daar zal ze ook wel blij zijn.
Ik denk dat ik de cursus van kleedjes naaien nog eens moet bekijken, want na meer dan 20 jaar ligt het me precies niet meer zo goed :-(

WORDT VERVOLGD










1 opmerking: