dinsdag 4 september 2012

Opendeurdag

In mijn vorig blog konden jullie de uitnodiging van onze opendeurdag vinden.
Wel...het was een heel vermoeiend en stressie weekend.

Vrijdag de panelen en tafels (laten) klaarzetten - zaterdagnamiddag de kinderen, met commando van mijnentwege, de eerste grote stukken laten uitstallen - zondagmorgen de laatste afwerking en om 14u stroomde het volk in grote getalen binnen. 
Je kon over de koppen lopen.
Maar geslaagd was hij zeker!!!

Ik laat jullie even enkele sfeerbeelden van ons standje zien:







Ons standje was de blikvanger van de zaal. Met zeven personen hebben we een jaar gewerkt aan deze collectie. We waren zelf onder de indruk van de hoeveelheid.
Dit jaar ga ik eens bijhouden wat ik maak op een jaar. Ben benieuwd.

Het nieuwe werkjaar is vandaag ingezet met een gini en koekjes op het terras in de schaduw...ben niet echt een zonneklopper. Maar breien en haken ging weer helemaal door. Onze dinsdagnamiddag is weer goed van start gegaan.

De eerste dingen zijn al klaar.
Eén van onze dames is 70 jaar geworden en dat verdiend toch iets extra. Voor haar heb ik dan een verjaardagstaart gehaakt....maar één taartpuntje vond de rest van de groep al voldoende, want anders krijgt ze het niet op ;-)


Smakelijk!!!
En de eerste knuffel van het jaar is in aantocht.
Een klein voorsmaakje.
Wordt zeker vervolgd!!



5 opmerkingen:

  1. Amaai zus, dat standje is echt super! Ik ben benieuwd wat je stand van zaken zal zijn na een jaar handwerken, het zal de moeite zijn! Stukske taart ziet er lekker uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat lieve knuffeltje staat hier naast mijn laptop, heb ik gekregen van Joke (Jokiedebeer). Het is een schoontje hoor, dus zeker maken!

      Verwijderen
    2. Ze is klaar en het is inderdaad een schatje ;-)
      Wacht maar even, op mijn volgende blog komt ze poseren. XXX

      Verwijderen
  2. amai ja das geen stand"je" maar een hele stand.. knap werk allemaal.. leuk hé als er dan zoveel mensen komen zien.. vermoeiend maar zo'n voldoening.. daar doe je het voor.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poekie laat je graag weten dat jullie knuffels nu op het Poekie-blog staan! Nogmaals hartelijk bedankt! :)

    Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen