dinsdag 5 juni 2012

Nieuwe stoffen, nieuwe uitdagingen

Vandaag viel er een pakje in mijn brievenbus van Juffertje Uil. 
En wat wil een mens nog meer na het openen van het pakje?
Het tonen aan jullie natuurlijk!



De paarse stof ga ik gebruiken om het kussen van mijn oudste dochter op te knappen. 
En die lieve bloemetjes gaan dienst doen als tweede poging voor Bella, de koe.


Ze zit nu al en tijdje in de kast te wachten op wat meer bedekking. De eerste poging om een kleedje te naaien was een ramp. Dan maar breien...dacht ik. Maar mijn arm wil nog niet mee om met priemen te zwaaien.
Daarom besloot ik een tweede poging te ondernemen en ga vol goede moed de uitdaging aan!

WORD VERVOLGD....

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar Bella haar kleedje... met dit frissere weer nu zal ze het zeker kunnen gebruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes, ben heel benieuwd hoe Bella er straks uit gaan zien. Het paarse zou mijn dochter ook helemaal te gek vinden.

    BeantwoordenVerwijderen