vrijdag 8 juni 2012

Wat een weer vandaag!

Vandaag ben ik in een bui zoals het weer.
Deze voormiddag nog lekker meezingend met de cd's en nu Isabelle haar mondeling voor fysica is gaan doen...komen de buien opzetten. Bij haar zenuwen en bij mij de duimen in de lucht en buiten?
Eerst een helder blauwe lucht en even erna krijg je dit.....





De regen valt met bakken naar beneden. Als je op 2 hoog woont kan je er een mooi zicht van geven, maar ik heb toch liever de zon!
En nu.....nu schijnt de zon weer volop en hoor ik door mijn open raam de vogeltjes weer zingen :-)

Vol goede moed ben ik aan mijn project: 'make-over van de kussens van de dochters', weer begonnen. Het kussen is voorzien van de paarse stof en het eerste hartje kreeg al wat vorm. Maar......
 Het wilde maar niet kloppen en na veel tellen en opnieuw tellen kwam ik tot de volgende conclusie:


De toer na mijn eerste ronde stokjes moesten 8 gaatjes vormen en als je goed telt, dan zijn het er 9! Tuurlijk kan het dan niet kloppen.
De laatste ronde heb ik dan maar uitgetrokken, maar het bloemetje doe ik toch niet weg. Het kan zeker nog voor iets anders dienen.
En het hartje? Dat begin ik vol goede moed opnieuw!

Ik wens jullie voor het weekend veel rust en zonneschijn! 
Prettig weekend!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten