donderdag 3 mei 2012

Bella de koe....

Sinds Bella in de kast halsstarrig zit te wachten op haar kleedje, heb ik voor haar niet stil gezeten hoor.
Na wat rond snuffelen op jullie blogs heb ik een mooi patroontje gevonden om een kleedje te breien. Het model heb ik gevonden bij http://zijmaakthet.blogspot.com Het is de jurk voor Saartje die ik nu maak voor Bella, maar iets groter dan. Dank je wel voor het delen van de beschrijving.

Zoals je in de volgende foto's kan zien is het resultaat met gekleurde sokkenwol ook mooi.



Ik denk dat ik nu 1/5 klaar heb. Ik ben het wel met een rondbreinaald aan het maken, maar dat komt omdat twee priemen vasthouden niet kan met mijn frozen shoulder. Na de operatie volgende week hoop ik terug voor 100% te kunnen handwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten