vrijdag 18 mei 2012

Miss Creatuurtje

Beste bloggers,

het lentefeest bij miss creatuurtje zit er op!
Mijn zus had duidelijk haar best gedaan. Mooie versiering in de living: bloemenslinger gehaakt door haar dochter, Jitske. Een slinger vol kleurijke vlaggetjes. Tafels met prachtige tafelloper (smile snoetjes in het blauw en groen), groen tafelpapier en de onderzetter voor ons glas was een gehaakt bloemetje. Hetzelfde bloemetje dat we mochten aandoen met onze naam aan.




Man lief maakte een lekkere maaltijd....aardappelsoep, broccoli en asperges in hollandaisesaus op een bedje van kip met rijst, als dessert volgde er zelfgemaakte chocomousse met aardbeien.
Chefkok Stijn.....doe zo verder!

En haar creaties voor haar dochter konden jullie al bewonderen op haar blog, maar haar eigen creatie mag zeker niet vergeten worden. De rok hadden we al mogen bewonderen en ik hoop dat ze haar hele outfit wil delen met jullie, want ik ben best trots op mijn jongste zus.

Zus, het was een geslaagde dag! Geniet nog lang na.......als alles opgeruimd is. :-)

3 opmerkingen:

  1. ha ! jullie zijn zussen ! dat wist ik niet ! tof , bloggende zussen! En dat klinkt als een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u wel Zus!!! Yep wij zijn zussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen