vrijdag 4 mei 2012

Bloemetjes - Baboesjka nr 2 - Uiltje nr 5

Hoi iedereen,

Daarnet heb ik gezien dat ik al 10 volgers heb. Dank u wel alle tien!
Isabelle is deze morgen (4.15u) vertrokken naar Italiƫ voor een studentenuitwisseling. Ze blijft 5 dagen weg :-(
Haar zus, Liesl, is het hele weekend naar haar vader en ik...geniet van het alleen zijn.

Na gisteren een slapeloze nacht heb ik vannacht toch beter geslapen, maar zeker niet genoeg! Er moest toch iemand Isabelle wegbrengen en wie is dat dan? Toch steeds de mama? Maar met alle plezier zenne.

Eerste werkje waar ik gisteren aan verder gedaan heb: "Het vervolg op de bloem met mijn letter 'L' is klaar"







Ik ben nog aan het twijfelen hoe ik ze op mijn kussen wil naaien. Iemand een suggestie?

Het volgende werkje is uiltje nummer 5. Helemaal klaar is hij nog niet, maar je kan al een voorsmaakje krijgen. Vanavond zal het mogen pronken op mijn blog!


Isabelle heeft gisteren een tweede Baboesjka gefabriceerd en het resultaat wil ik graag met jullie delen.



Het moeilijkste van dit werkje is 'het poseren'! Daar heeft ons Belleke toch een hekel aan hoor! Maar na aandringen doet ze het toch voor me.

Een prettig weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten