woensdag 16 mei 2012

Off-dag

Gisteren had ik een off-dag.
Niets ging me af...handwerken deed pijn....ijsberen was saai....de afwas woog te zwaar...ik kreeg de was niet uit de machine...ik kon me niet aangekleed krijgen...en de kinesist deed me pijn...zelfs bij een dvd viel ik in slaap en TV kon me niet boeien.

Dus het was een dag om snel te vergeten. Ik moet zeggen dat ik deze nacht veel beter geslapen heb en dan voelt men zich ook al beter, ni waar?
Wat ik vandaag met jullie wil delen is enkele foto's van mijn andere hobby: Keramiek schilderen!
Ook dit ligt al wel een jaartje stil ondertussen, maar foto's zeggen toch ook al iets.





Prettige dag!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je zo veel pijn hebt. Maar je keramiek is geweldig mooi hoor.
    Hoop dat je toch af en toe wat kan doen

    Lieve groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooh!
    Ik had ook zo'n dag gisteren !
    Ik kwam in een stortbui terecht en had geen regenkleding bij, bleek mijn bril thuis te hebben vergeten waardoor ik heel de dag heb lopen pieren naar mijn scherm en toen ik thuis kwam bleek de afvoerbuis van de wasmachine losgeschoten te zijn en stond mijn rommelkot onder water :(
    Vandaag lijkt het gelukkig over te zijn ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zijn er echt baaldagen, lijkt alles tegen te zitten.Wat naar dat je pijn hebt,hopelijk gaat het snel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen