maandag 7 mei 2012

Tijdelijk afwezig :-(

Beste bloggers,

woensdag word ik verwacht in het ziekenhuis voor een tweede poging om mijn 'frozen shoulder' los te maken. Ik hoop dat het deze keer wel lukt.
In februari heb ik het een eerste keer laten los maken, maar na 14 dagen ging de hele schouder weer blokkeren. Nu gaan ze een andere methode proberen en moet ik enkele dagen in het ziekenhuis blijven.
De revalidatie wordt geschat op 12 weken, maar ik hoop niet dat ik zolang geen handwerk meer mag of kan doen.
Ik blijf jullie allemaal volgen, zo heb ik nog iets nuttigs te lezen ;-)

Tot volgende week!
Lies

5 opmerkingen:

  1. Sterkte! Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik volg je terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte! Hopelijk heeft het deze keer meer succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel sterkte in het ziekenhuis en hoop dat ze je echt kunnen helpen!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Je bent mijn eerste!
    hartelijke groet, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor jullie reactie. Morgen vanaf 14u mogen de duimen omhoog! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen